کد خبر: 4457
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
میخائیل اولیانوف

پیام خانواده - نماینده روسیه در مذاکرات وین می گوید به دلیل وقفه ایجاد شده، این انتظار که برجام در سالگرد حصول توافق احیا شود؛ عملاً غیر ممکن است.

به گزارش پیام خانواده، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری نوشت: وقفه در مذاکرات وین با هدف احیای برجام بیش از آنچه پیش بینی می‌شد؛ به درازا کشیده است. مشخصاً، با توجه به انتخابات ریاست جمهوری، ایران به زمان بیشتری برای آماده شدن نیاز دارد. به نظر می‌رسد که انتظارات مبنی بر تکمیل روند مذاکره تا موعد ششمین سالگرد حصول برجام در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) برآورده نشده است.

اولیانوف پیشتر ابراز امیدواری کرده بود که مذاکرات وین همزمان با فرار رسیدن ششمین سالگرد حصول توافق هسته‌ای ایران به نتیجه برسد.

وی در تاریخ ۱۰ تیر نیز در پیامی توئیتری نوشت: گفتگوهای وین درباره برجام، به محض آماده شدن همه کشورهای شرکت کننده برای آنچه قرار است مرحله نهایی مذاکرات باشد، از سر گرفته می‌شود.

«میخائیل اولیانوف» در این باره افزود: در حال حاضر هنوز به این نقطه نرسیدیم. برخی از طرف‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند. به نظر می‌رسد ما زودتر از هفته آینده دیداری نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =