کد خبر: 4540
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
اطعام

پیام خانواده - مسئول گروه جهادی علی یاوران هیأت فاطمیون قم گفت: به مناسبت عید غدیر بنا داریم 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان مناطق محروم استان قم توزیع کنیم.

به گزارش پیام خانواده، روح‌الله باقرزاده، مسئول گروه جهادی علی یاوران هیأت فاطمیون قم اظهار داشت: گروه جهادی ما از ماه رمضان سال گذشته و همزمان با رزمایش مواسات و همدلی طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان را آغاز کرد که در ماه محرم نیز ادامه یافت. امسال در ماه رمضان موفق به طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان در ۱۰ شب پایانی این ماه شدیم.

اطعام ۱۰ هزار نفر به مناسبت عید غدیر

وی افزود: یکی از سنت‌های حسنه و سفارش شده به مناسبت عید غدیرخم اطعام دیگران است که امام رضا (ع) می‌فرماید: کسی که مؤمنی را در روز عید غدیر، غذا دهد، مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را غذا داده است. در همین راستا پویش اطعام عید سعید غدیرخم را راه‌اندازی کردیم. در این پویش بنا داریم با کمک مردم در شب و روز عید در مجموع ۱۰ هزار پرس غذای گرم ارگانیک و سال برای نیازمندان مناطق محروم استان قم طبخ و توزیع کنیم.

تهیه غذای نذری با محصولات کاملاً ایرانی

باقرزاده افزود: هزینه هرپرس غذای گرم ۱۵ هزار تومان است که امیدواریم با کمک‌های مردم موفق به طبخ و توزیع این تعداد غذا شویم. تمامی مواد مورد نیاز برای این اطعام، از محصولات کاملاً ایرانی تهیه شده است.

مسئول گروه جهادی علی یاوران هیأت فاطمیون قم اضافه کرد: در تهیه و توزیع این غذاها هیأت‌های مذهبی و سپاه نیز مشارکت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =