سیدمحسن وزیری

پیام خانواده - یک تهیه‌کننده گفت: به دلیل فضای حاکم بر پلتفرم‌ها، حاضر به کار کردن در این حوزه نیستم.

خانواده‌ستیزی در شبکه نمایش خانگی رایج شده است+صوت

به گزارش پیام خانواده، سید محسن وزیری؛ تهیه‌کننده سینما طی گفت‌وگویی با بیان اینکه کار کردن در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها باب میل او نیست، اظهار کرد: وضعیت تولید در سینما بسیار بد شده است، چون با شرایطی که وجود دارد ساخت فیلم به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست. دلیل این امر نیز کاملاً روشن است وقتی فیلمی قرار نیست به نمایش عمومی در آید، چگونه می‌خواهد مخارج تولید خود را بازگرداند؟

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، بازهم دوست ندارم در پلتفرم ها کاری تولید کنم، چون آثاری که در آنجا ساخته می‌شود به لحاظ مفهومی باب میل من نیست. من دوست دارم فیلم‌هایم در راستای تحکیم کانون خانواده باشد نه‌اینکه بخواهم آن را متزلزل کنم.

این تهیه‌کننده ادامه داد: متاسفانه خانواده‌ستیزی در شبکه نمایش خانگی رایج شده است و تا زمانی که این قبیل کارها محلی برای مال‌اندوزی باشد روند تولید آنها نیز متوقف نخواهد شد.

وزیری تاکید کرد: تنها راه مقابله با هجمه فرهنگی حاکم و شبکه نمایش خانگی نظارت دقیق و کارشناسان است، البته نه اینکه همانند قبل نظارت تنها از ارشاد به ساترا منتقل شود بدون این‌که تغییری را شاهد باشیم، بلکه نظارتی که از ابتدا روی کار دقیق بوده تا اثر درخور توجهی تولید شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =