تفاهم نامه

پیام خانواده - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تفاهم نامه همکاری های پژوهشی، آموزشی و فناوری منعقد کردند.

به گزارش پیام خانواده به نقل از گروه همکاری های علمی بین المللی؛ با رویکرد عملیاتی نمودن تفاهم نامه همکاری های فی مابین، پژوهشگاه و دانشگاه در اولین فاز همکاری های مشترک، در اجرا و انتشار مشترک طرح پژوهشی «خدا، جهان و انسان در قرآن پژوهی افعال الهی و آثار آن» مشارکت خواهند نمود. این تفاهم نامه، که با سه رویکرد همکاری های علمی پژوهشی، آموزشی و فناوری تنظیم و به امضای روسای دو طرف رسیده است، تقویت و ارتقاء دوره های آموزشی و هدایت و راهنمایی پروژه های پژوهشی مقاطع تحصیلات تکمیلی با پشتوانه ظرفیت های علمی پژوهشگاه و همچنین سوق دادن طرح های پژوهشی حوزه علوم انسانی و اجتماعی به ارتباط با جامعه و صنعت با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه را در اولویت همکاری ها قرار داده است.
گفتنی است توسعه ارتباطات و همکاری های علمی پژوهشگاه با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و تبادل تجربه و دانش میان طرفین و حمایت پژوهشگاه از تدوین متون درسی و تأمین منابع علمی آن دانشگاه در دیدار دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از پژوهشگاه مورد تأکید قرار گرفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =