کد خبر: 5345
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
تیم ملی فوتبال

پیام خانواده- تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان و سوریه در انتخابی جام جهانی قطر از پانزدهم آبان اردوی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش پیام خانواده، تیم ملی فوتبال ایران ۲۰ و ۲۵ آبان با تیم‌های ملی لبنان و سوریه در چارچوب هفته پنجم و ششم انتخابی جام جهانی در گروه A انتخابی جام جهانی در قاره آسیا دیدار خواهد کرد. 

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال از روز ۱۵ آبان در تهران آغاز خواهد شد و بلافاصله بازیکنان ۱۶ آبان با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد بیروت ترک می‌کنند. بر همین اساس کادر فنی تیم ملی اسامی بازیکنان را روز ۱۵ آبان ماه اعلام می کند.

وی ادامه داد: لژیونرها و بازیکنان شاغل در اروپا از روز ۱۶ در بیروت به تیم ملی ملحق می شوند و اولین بازی تیم ملی فوتبال در بیروت و روز ۲۰ آبان برگزار خواهد شد. پس از این دیدار، روز ۲۱ آبان بیروت را به مقصد اردن ترک خواهیم کرد. همانطور که می دانید سوریه بازی‌های خود را در کشور اردن برگزار می کند و بر همین اساس در روز ۲۵ آبان در ورزشگاه ملک عبدالله اردن، دیدار ایران و سوریه برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران با برگزاری چهار دیدار در ماه‌های شهریور و مهر و پیروزی برابر عراق، سوریه و امارات و مساوی مقابل کره‌جنوبی با ۱۰ امتیاز در گروه خود صدرنشین است.

تیم‌های اول و دوم این گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی قطر خواهند شد و تیم سوم در مرحله پلی آف برای آخرین سهمیه آسیا با تیمی از آمریکای شمالی یا مرکزی دیدار خواهد کرد. 

تیم ملی ایران با ۱۰ امتیاز کسب شده از بازی‌های گذشته خود وضعیت خوبی برای صعود به جان جهانی قطر دارد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =