سرلشکر باقری

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می‌دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ماجراجویی و ارتکاب خطای محاسباتی پرهیز کنند.

به گزارش پیام خانواده   سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می‌دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ماجراجویی و ارتکاب خطای محاسباتی پرهیز کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

فرارسیدن هفتم آذر ماه "روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران " که با عملیات مروارید  در تسخیر سکو های نفتی الامیه و البکر نظامیان رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی و شهیدان گرانقدر این نبرد تاریخی پیوند خورده است را گرامی می دارم .

این واقعه بزرگ که نقطه عطفی در روند حرکت نیروی دریایی آجا برای دستیابی به قله‌های رفیع پیشرفت و اقتدار این نیروی  مقتدر است را به آحاد فرماندهان ، مدیران و کارکنان خدوم ، شجاع و مصمم این سازمان افتخارآمیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی شک امنیت پایدار و فراگیر امروز آبهای سرزمینی کشور عزیزمان و اقتدار بازدارنده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران با دو بال گستره خود در ارتش و سپاه که موجبات افتخار ایرانیان و اعتماد بین المللی از ظرفیت و توان امنیت ساز آنان را رقم زده است ؛ مرهون هدایت های حکیمانه و دوراندیشانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی)، حمایت‌ها و ادعیه خیر ملت شریف و قهرمان و همت، اراده و تلاش‌های عالمانه، صادقانه و هوشمندانه رزمندگان این میدان راهبردی است.

اطمینان دارم تداوم این روند شکوهمند و تاریخ ساز که پس از اجرای ماموریت خطیر اخیر دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس و برگزاری رزمایش دریایی مشترک بین المللی در روسیه دلالت بر قدرت و ابتکار عمل خیره کننده در حوادث بزرگ و متصور آینده دارد، ضامن درخشش و جلوه‌گری‌های ایران و ایرانی در آوردگاه‌های سخت و سرنوشت ساز پیش رو خواهد بود.

همت سترگتان در این راه مقدس را می ستایم و به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و بدخواهان ایران عزیز هشدار می‌دهیم برای توجیه حضور نامشروع و ناامن کننده خود در منطقه بویژه در خلیج فارس و دریای عمان از هرگونه ماجراجویی و ارتکاب خطای محاسباتی پرهیز کنند و در غیر این صورت، بایستی آتش خشم و اراده ای که آنها را وادار به فرار خفت بار از منطقه محکوم خواهد کرد ، را انتظار کشند.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =