رتبه بندی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان گفت: با هماهنگی‌های لازم قرار است اشکالات شورای نگهبان برطرف و قبل از اتمام سال بتوان طرح رتبه بندی را اجرا کرد.

به گزارش پیام خانواده،  صادق ستاری‌فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی فرهنگیان و همچنین نگاه وزارت به این طرح اظهار کرد: وزیر هفته گذشته در جلسه هیأت دولت با آقای مخبر و سازمان برنامه هماهنگی لازم را انجام دادند و قرار است موافقت دولت با اشکالات شورای نگهبان انجام بگیرد و برای رفع آنها و اشکال بار مالی برطرف شود.

وی گفت: خوشبختانه کمیسیون نیز همراهی لازم را دارد و این هماهنگی میان مجلس و دولت انجام شده تا  اشکالات شورای نگهبان برطرف شود.

معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: وزارت در این مدت سعی کرده آیین نامه را به گونه‌ای پیش‌بینی کند که قبل از اتمام سال بتوان طرح رتبه بندی را اجرا کرد.

ستاری‌فرد در خصوص برنامه‌های خود در این معاونت عنوان کرد: موضوع جدی در بحث تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش بحث هدایت ورزشی مبتنی بر سند تحول بوده که با زیرساخت‌ها و مدارس و نیروی انسانی که داریم به این سمت حرکت خواهیم کرد.

وی یادآور شد: اعتقاد داریم که اگر قرار است ورزش در کشور عمومی شده و ورزش همگانی و حرفه‌ای در کشور رشد و توسعه پیدا کند، پایگاه آن مدارس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =