کد خبر: 6215
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ طلبه در جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب در ۱۶ رشته ورزشی شرکت کردند.

به گزارش پیام خانواده، حجت‌الاسلام مهدی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی وزرشی طلاب اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری هیئت‌های ده‌گانه ورزشی حوزه‌های علمیه و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طلبه در ۱۶ رشته به رقابت پرداختند که ۲۵۰ طلبه توانستند مدال کسب کنند.

حجت‌الاسلام پناهی افزود: امسال به دلیل محدودیت‌ها تلاش شد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مسابقات برگزار شود.

وی بابیان این‌که جشنواره در سطح استان قم برگزار شد، بیان داشت: در نظر داریم با ریشه‌کنی ویروس کرونا این جشنواره را سال آینده به‌صورت ملی برگزار کنیم.

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در بیان ویژگی‌های این جشنواره ابراز داشت: امسال محدودیتی برای حضور طلاب نداشتیم به‌عنوان‌مثال در رشته فوتسال بیش از ۱۱۰ تیم در مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: تیم اجرایی و داوری‌ها توسط خود طلاب صورت گرفت که از نکات قابل‌توجه این مسابقات بود.

حجت‌الاسلام پناهی افزود: این دوره دوره‌ای بود که کم‌ترین حاشیه را شاهد بودیم و علاوه بر این نظم و انضباط خوبی در مسابقات بود.

وی تأکید کرد: مسئولان ورزشی استان روی این مهم تأکید داشتند که این دوره به خاطر این‌که بدون محدودیت برگزار شد استعدادهای خوبی شناسایی شد که می‌توانند در آینده برای ورزش کشور تأثیرگذار باشند.

حجت‌الاسلام پناهی خاطرنشان کرد: طلاب نسبت به مسئله ورزش ورود خوبی داشتند که می‌توان با سرمایه‌گذاری روی این جوان‌ها ورزش حوزه‌های علمیه را ارتقا داد و به سطح بالاتری رساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه عزیزان که زحمت کشیدند و در برگزاری هر چه‌بهتر مسابقات کمک کردند خصوصاً از خبرگزاری حوزه که به‌صورت کامل این مسابقات را پوشش داد قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =