بایدن ترامپ

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد که  یورش به کنگره، محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در بین رای دهندگان جمهوریخواه آمریکایی کاهش داده است.

در پی یورش هواداران ترامپ به کنگره؛

محبوبیت ترامپ در بین جمهوریخواهان کاهش یافت

محبوبیت ترامپ در بین جمهوریخواهان کاهش یافت

تهران-ایرنا- نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد که  یورش به کنگره، محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در بین رای دهندگان جمهوریخواه آمریکایی کاهش داده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای هیل روز سه شنبه با استناد بر نتایج نظرسنجی این تارنمای آمریکایی که به طور مشترک با موسسه هریس ایکس انجام شده نوشت: ۷۷ درصد رای دهندگان جمهوریخواه گفته اند عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری را قبول دارند.

این در حالیست که حمایت از ترامپ نزد این گروه از رای دهندگان جمهوریخواه در نظرسنجی انجام شده در پایان سال میلادی ۸۷ درصد بود که کاهش ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

نظرسنجی هیل-هریس ایکس که در بازه زمانی ۸ تا ۱۱ ژانویه (۲۲-۱۹ ) منتشر شده نشان داد در کل ۴۴ درصد از رای دهندگان ثبت نام شده گفته اند که عملکرد ترامپ را قبول دارند که این نیز در مقایسه با نظرسنجی قبلی به میزان ۵۰ درصد کاهش نشان می داد.

در مقابل ۵۶ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که عملکرد ترامپ در کاخ سفید را قبول ندارند.

میانگین نظرسنجی های انجام شده توسط موسسه ریل کلیر پالتیکس نیز نشان می دهد که محبوبیت شغلی ترامپ ۴۱.۶ درصد است.

نظرسنجی جدید هیل-هریس ایکس به دنبال رویدادهای مرگبار هفته گذشته انجام شد که حامیان ترامپ در تلاش برای ارعاب قانونگذاران و به منظور تغییر در نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به خواسته ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند.

انتظار می رود مجلس نمایندگان آمریکا امروز چهارشنبه مفاد طرح استیضاح ترامپ را به دلیل ایجاد انگیزه در هوادارانش در حمله به کنگره تصویب کند.

سازمان های اطلاعاتی آمریکا همچنان در حال جمع آوری اطلاعاتی درباره احتمال تهدیدهای خشونت آمیز بیشتری هستند که برای روز تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در تاریخ ۲۰ ژانویه (۱ بهمن) برنامه ریزی شده است.

نظرسنجی هیل-هریس ایکس به صورت آنلاین از بین دو هزار و ۸۵۴ نفر از رای دهندگان ثبت نام شده با ضریب خطای مثبت ومنفی ۱.۸ درصد انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =