تفاهم نامه با انجمن علمی حوزه

موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» و انجمن علمی مطالعات اجتماعی حوزه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش پیام خانواده،   در روز چهارشنبه 24 دی ماه 1399 رییس موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» با مدیران انجمن علمی مطالعات حوزه دیدار کرد. در این دیدار که به منظور امضای تفاهم‌نامه‌ای در راستای فعالیت‌های مشترک از جمله  بکارگیری ظرفیتهای علمی، آموزشی وفناوری بود درباره برنامه ها و اهداف همکاری بحث و گفت وگو شد.

سیدمحمدحسین چاوشیان ارتقای دانش خانواده و زنان را مهمترین هدف همکاری خواند و گفت:  آموزش و توانمندسازی خانواده ها در خصوص آسیب ها و معضلات اجتماعی و ارتقای فرهنگ دینی خانواده ها از دیگر اهداف این همکاری به شمار می رود.

وی گفت: موسسه در نظر دارد در برگزاری نشست های مشترک علمی تخصصی خانواده، اطلاع رسانی فعالیت های مشترک یکدیگر بر بسترهای اطلاع رسانی تحت اشراف خود با انجمن علمی مطالعات حوزه همکاری داشته باشد.

مدیر موسسه «خاتم» از دیگر مفاد تفاهم نامه که به امضا رسید به برگزاری کنفرانس ها و وبینارهای حوزه خانواده و زنان اشاره کرد و گفت: امید است با ایجاد کارگروه مشترک در حوزه آسیب شناسی معضلات خانواده بتوان ضمن ارتباط و همکاری تنگاتنگ با انجمن، قدمهای موثری در این زمینه برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =