بدمینتون

نایب رئیس بانون فدراسیون بدمینتون با انتقاد از تصمیم ستاد بازی‌های آسیایی در مخالفت با اعزام یگانه کریمی به هانگژو گفت: این رفتارها درست نیست. روز اول ستاد بازی‌ها به ما تبریک گفت که بازیکنان ما آمادگی خوبی برای بازی‌ها دارند و حال عنوان کرده که کریمی اعزام نخواهد شد.

به گزارش پیام خانواده  فریبا مددی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره اعزام نشدن یگانه کرمانی به بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: ستاد بازی‌ها به ما اعلام کرد که امین حیاتی در بخش پسران می‌تواند به بازی‌ها اعزام شود. دلیل این تصمیم را به ما نگفتند. کمیته ملی المپیک هم رفتم و دفاع کردم اما متاسفانه به نتیجه نرسیدم.

وی افزود: براساس تصمیم ستاد بازی‌ها سهمیه هندبال، والیبال و بسکتبال بانوان هم از بازی‌های آسیایی حذف شد و قرار بود بدمینتون هم نماینده‌ای نداشته باشد، اما گفتند چون مسابقات جام فجر برگزار می‌کنید یک پسر را اعزام می‌کنیم. می‌خواهم بگویم سهمیه یک دختر و یک پسر کجای کار را می‌گیرد و اگر بحث هزینه است ما خودمان هزینه آن را پرداخت می‌کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینون عنوان کرد: ستاد بازی‌ها اعلام کرد که ملاک اعزام، براساس کیفی‌گرایی است و یک دختر و یک پسر ما را در لیست رزرو معرفی کردند. این رفتارها درست نیست. روز اول ستاد بازی‌ها به ما تبریک گفت که بازیکنان ما آمادگی خوبی برای بازی‌ها دارند و حال عنوان کرده که یگانه کریمی اعزام نخواهد شد.

وی یادآور شد: مسوولان ستاد بازی‌های آسیایی تصورشان این بود که در بخش بانوان ثریا آقایی اعزام خواهد شد اما وقتی متوجه شدند که یگانه کرمانی باید برود از اعزام نماینده بانوان منصرف شدند. اگر برای بار سوم ثریا را به بازی‌ها می فرستادیم، نمی‌گفتند که فدراسیون بدمینتون استعدادیابی نمی‌کند و تنها با چرخه تکراری یک بازیکن را راهی مسابقات می‌کند؟

مددی اضافه کرد: ما بازیکن‌سازی و بدمینتون‌بازان جدید را شناسایی کردیم. به جای امید دادن ما را ناامید کردند. بازیکنان مقابل فدراسیون قرار می‌گیرند و تصور می‌کنند که ما از آنها دفاع نکردیم. والدین یگانه به ما زنگ زدند و گفتند که چرا از دختر ما دفاع نمی‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: بدمینتون‌بازان به زودی به مسابقات زیر ۱۵ و ۱۷ سال آسیای میانه در تاجیکستان و نیز رده بزرگسالان و جوانان به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهند شد و حتی دیگر بدمینتون‌بازانی که علاقه‌مند به حضور در این مسابقات هستند با هزینه خودشان اعزام خواهند شد. من هم به عنوان سرداور به مسابقات قهرمانی آسیای میانه دعوت شدم. اردوهای رده‌های مختلف نیز از ۲۸ تیر تا هشتم مرداد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =