جشنواره ورزشی

پیام خانواده-چهارمین دوره از سلسله مسابقات فوتسال بچه‌های محلات قم - جام محرم، رسما در قم آغاز شد.

به گزارش پیام خانواده؛ در آئین افتتاحیه‌ی این دوره از مسابقات که در سالن شهید عزیززادگان منطقه‌ی نیروگاه قم انجام شد، سردار محمد رضا موّحد (فرمانده سپاه استان قم) با اشاره به خدمات و دستاوردهای نظام گفت: انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلفِ رفاهی و ورزشی از جمله خدمت‌رسانی انجام داده، مانند همین سالن ورزشی شهید عزیززادگان که مراسم افتتاحیه‌ی مسابقات، در آن برگزار شده است.

وی ضمن خدا قوّت به ورزشکاران و مربیان، به اهداف پشت پرده‌ی دشمن اشاره کرد و افزود: امروز دشمن در تلاش است تا ناامیدی را به جامعه‌ی اسلامی ما القا کند؛ اما وظیفه‌ی ما این است که بصیرت‌افزایی داشته باشیم تا انشاالله بر مکر دشمنان، پیروز شویم.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه دشمن با سیاه‌نمایی کردن، دستاوردهای انقلاب را زیر سوال می‌برد، گفت: تلاش دشمنان این است که خدمات و برکات انقلاب را نادیده بگیرد و فقط به بیان مشکلات، بپردازد.

وی در پایان ضمن بیان توصیه‌هایی خطاب به ورزشکاران گفت: جوانان و نوجوانان عزیز! هم ورزش کنید، هم خوب درس بخوانید و هم مراقب حیله‌های دشمن باشید.
همچنین در این مراسم که ابراهیم سانی خانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و حجت الاسلام حسنعلی خوئینی مدیر گروه جهادی رشد، حضور داشتند، علیرضا دودی مسئول چهارمین دوره از مسابقات فوتسال بچه‌های محلات قم، به بیان گزارشی از روند ثبت‌ نام تا اجرای مسابقات پرداخت و گفت: این دوره از مسابقات که جام محرّم نام گرفت، تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است چهارمین دوره از مسابقات فوتسال بچه‌های محلات قم - جام محرم، به همّت گروه جهادی ثامن و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و گروه جهادی رشد، در حال انجام است.

زهرا ابراهیمی آزاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =