وزارت جهاد کشاورزی

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در مرحله هفتم نظرسنجی دستگاهی سهمیه ارز تخصیصی ۷ محصول از وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی ارایه شد.

به گزارش پیام خانواده  «میثم جاهدی» درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: در این مرحله مطابق روال قبل با اعلام بانک مرکزی مبنی بر میزان سهمیه ارزی وزارت جهاد کشاورزی، بر اساس گزارش‌گیری سامانه‌ای توسط دست‌اندرکاران مربوطه، و بر اساس شاخص‌بندی و سهمیه‌بندی توسط معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اقدام به ارسال نظر دستگاه برای کالاهای کشاورزی صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: این نظرسنجی برای محصولات بذر، آبزیان مولد، دامپزشکی (دارو و مواد اولیه دارو و مکمل افزودنی‌های دارو)، دانه سویا، روغن پالم، شکر و برنج انجام شده است.

وی اضافه کرد: طبق روال دفتر خدمات بازرگانی در سال جاری و به منظور شفاف سازی، فایل مربوطه جهت اطلاع‌رسانی به عموم در سایت وزارت جهاد کشاورزی بارگذاری می‌شود.

جاهدی گفت: بر اساس میزان سهم ارزی اعلامی در این مرحله و با تصمیم معاونت توسعه بازرگانی مقرر شد؛ برای بعضی از کالاهای اساسی مشمول نظر دستگاهی صورت گیرد و در مراحل آتی نیز اقدام به ارایه نظر دستگاهی باشد.

مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: در این خصوص همکاری مناسب بانک مرکزی جهت ترمیم سهمیه ارزی متعلقه به وزارت جهاد کشاورزی و حل مسائلی از قبیل تعیین تکلیف کدهای کارگزاری جهت فیش گزاری شرکت‌ها در بانک‌های عامل و... راهگشا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =