تکریم چادر

پیام خانواده- در مراسم فرهنگی - تفریحی فرزندان کارکنان سازمان‌های جهاد کشاورزی، در همدان از دخترانِ چادری برگزیده‌ی ۸ استان، تجلیل شد.

به گزارش پیام خانواده؛ حجت‌الاسلام امین رضایی دولت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در آئین اختتامیه‌ی اردوی فرزندان کارکنان سازمان های جهاد کشاورزی که در سالن همایش مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان همدان برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: در روزهای پایانی ماه مُحرم و ابتدای ماه صفر، سومین اردوی فرهنگی - تفریحی فرزندان کارکنان سازمان‌های جهاد کشاورزی، در همدان (پایتخت تاریخ و تمدّن) برگزار شد.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزانِ دختر از ۸ استان کشور گفت: میهمانان ما از استان‌های قزوین، قم، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان و تهران، به مدت سه روز ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی، از مکان‌های تاریخی و گردشگریِ استان، بازدید نمودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه هدف اولیه از برپایی اردوها، تاثیر گذاری معنوی و فرهنگی بر دانش آموزان بوده و هست، افزود: حضور در بارگاه امام‌زاده محسن، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، غار علیصدر، مقبره بابا طاهر، گنجنامه و نیز تماشای صحنه‌های جذّاب و تاثیرگذار سینمایش فصل شیدایی، از جمله خدماتی بوده که به میهمانان ارائه شده است.

در آئین اختتامیه این اردو که با حضور رضا بهراملو (رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان)، حجج اسلام احمد قادری و حسنعلی خوئینی (معاون فرهنگی و امور جهادی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی) و تعدادی دیگر از مسئولین برگزار شد، از دختران برگزیده‌ی چادری از استان‌های مختلف، تجلیل شد.

زهرا ابراهیمی آزاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =