کد خبر: 11415
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
راهپیمایی

ایرانیان سراسر کشور امروز به شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم راهپیمایی کردند.

به گزارش پیام خانواده ایرانیان در سراسر شهرهای کشور همصدا با مسلمانان و آزادیخواهان در دیگر کشورها امروز جمعه 21 مهرماه به شکرانۀ پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم راهپیمایی کردند.

عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی عملیاتی پیچیده، ترکیبی و غرور انگیز بود که در میدان نبرد شکست اطلاعاتی و نظامی‌ را برای رژیم اشغالگر صهیونیسم در پی داشت. در پی این شکست رژیم صهیونیستی مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها حتی غیر نظامیان بی‌گناه را به خاک و خون کشیده است.

از این رو مردم مسلمان و آزاده در ایران و بسیاری از کشورهای مسلمان برای حمایت از مردم غزه امروز به خیابان‌ها آمدند.

* تهران

این راهپیمایی در تهران، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز از ۲ مسیر، میدان فردوسی و خیابان آزادی ـ تقاطع نواب به سمت دانشگاه تهران، آغاز شد.

تهرانی‌ها در حالی که با افتخار برای همرزمی با آزادمردان فلسطینی و پنجه در پنجه شدن با غده سرطانی رژیم غاصب اعلام آمادگی کردند ثابت کردند که از نسل همان شیرمردانی هستند که خواب و خوراک بر دشمنان حرام می‌کنند.

راهپیمایی مردم سراسر ایران در حمایت از مردم مظلوم غز
تهرانی‌ها صبح امروز در حمایت از مظلومیت غزه به خیابان آمدند

*قزوین

صبح امروز مردم انقلابی و ولایتمدار قزوین همگام با سراسر کشور و پرشور تر از همیشه در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس، حضور پیدا کردند.

راهپیمایان امروز با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش»، «مرگ بر استکبار جهانی»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» نفرت و انزجار خود را از از رژیم منحوس، نسل‌کش، منفور و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آن اعلام کرده و با حمل انواع دست‌نوشته و پارچه نوشته و ... حمایت شان را از مردم بی‌دفاع فلسطین نشان دادند.

*خراسان شمالی

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین همزمان با سراسر کشور در بجنورد و شهرهای خراسان شمالی بعد از نماز جمعه و از محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد آغاز شد و تا میدان بازرگانی این شهرستان ادامه داشت.

مردم بجنورد با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اشغالگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

*اراک

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی همبستگی با مبارزان فلسطینی، صبح امروز مردم همیشه در صحنه اراک همگام با ملت بیدار ایران اسلامی در حمایت از مقاومت مردم غزه و فلسطین به خیابان ها آمدند و حمایت خودرا از مقاومت اعلام کردند.

مردم غیور اراک امروز از ساعت ۱۰:۳۰صبح با تجمع در میدان شهدا راهپیمایی خود را در مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، مصلی بیت المقدس اراک آغاز و حمایت خودرا از مقاومت مردم غزه فریاد زدند.


اراکی‌ها شادی خود را از پیروزی جبهه مقاومت اعلام کردند

*خراسان جنوبی

خراسان جنوبی هم قطره ای از دریای خروشان ایران اسلامی است همانند همیشه پا به میدان حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» گذاشت تا دینش را به اولین قبله گاه مسلمانان و فلسطینیان ادا کند و مردم خراسان جنوبی حمایت خوش را از آزادی اولین قبله گاه مسلمان که به ناحق در چنگان غاصبان صهیونیست افتاده است را فریاد زدند.

اهل سنت خراسان جنوبی هم که در این سال ها در هیچ مناسبتی کم نگذاشته اند و همیشه پا در رکاب بوده اند هم پرشورتر در این راهپیمایی حاضر شدند.

*اصفهان

مردم نصف جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی در مسیر نماز جمعه یکصدا و یکدل به خروش آمدند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

گزارش خبرنگار فارس از این راهپیمایی حاکی از آن است که همه اقشار مردم در این راهپیمایی بزرگ حضور دارند و حاضران در مراسم با در دست داشتن پرچم فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی تجاوزهای وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

*خراسان رضوی

مردم مشهد هم در حمایت از قیام ملت فلسطینجمعی از مردم مشهد پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان ها از قیام ملت فلسطین حمایت کردند.

*قم

مردم شهر مقدس قم برای حمایت از فلسطینی‌ها بعد از تجمع و اقامه نماز جمعه، از مصلای قدس به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی و با اعلام انزجار خود نسبت به صهیونیست‌ها بر همراهی کشورهای اسلامی با مسلمانان فلسطین تاکید کردند.

حضور چشم‌گیر جوانان و نوجوانان از نکات جالب راهپیمایی امروز مردم قم در اعلام حمایت از مردم فلسطین است.

*همدان

مردم همدان پیش از نماز عبادی سیاسی جمعه با در دست داشتن پرچم فلسطین و پرچم‌ مقدس ایران در راهپیمایی شرکت کردند و شعار سر دادند همچنین کوچک و بزرگ، زن و مرد دوش به دوش هم رژیم کودک‌کش غاصب را محکوم کردند.

شماری از شعارهای راهپیمایی مردم شهید پرور همدان در راهپیمایی از دفاع مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی از این قرار است؛ «هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن»، «حی علی خیرالعمل جام شهادت شد عسل»، «فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم، اسرائیل اسرائیل در به درت می کنیم»، «مرگ بر سه ابلیس آمریکا و اسراییل و انگلیس»، «فرزندان امیریم ما قدس رو پس می‌گیریم» و «در ماجرای غزه یا زهرا اسم رمزه» و بسیاری از شعارهایی که از سوی مردم غیور مردم فریاد شد.


راهپیمایی در همدان پیش از نماز جمعه برگزار شد

*زنجان

زنجانی‌ها پس از برگزاری نماز جمعه امروز بیست و یکم مهرماه با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، زنجانی‌لار اویاخدور انقلابا دایاخدور و... جنایات رژیم ددمنش و اشغالگر صهیونیستی را محکوم و خواستار حمایت همه مسلمانان جهان از مردم فلسطین شدند.

مردم در جای جای استان زنجان ضمن محکوم کردن قتل و عام و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت قدرت‌های جهان و حمایت بی‌چون چرای آنها در برابر این جنایت ددمنشانه خواستار حمایت دولت‌های مسلمان از مردم فلسطین شدند.

زنجانی‌ها همچنین با محکوم کردن نوار غزه و قطع آب و برق آن توسط رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی، خواستار کمک‌رسانی به مردم در اسارت شدند.

*بوشهر

بعد از نمازجمعه امروز در بندر بوشهر، راهپیمایی گسترده در حمایت از مقاومت فلسطین و در تقویت پایداری غزه علیه دشمن وحشی صهیونیستی برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان شعارهایی مانند «نصر من الله و فتحٌ قریب/ شکست کفار نباشد عجیب»، «رژیم اشغالگر فلسطین/ باید شود محو ز روی زمین»، «بیت‌المقدس صحنه قیام است/ آزادیش با قدرت اسلام است»، «جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست / این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست» سر دادند. همچنین راهپیمایی کنندگان سازش رژیم های سازشکار با دشمن را محکوم کردند.

*سمنان

نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف استان سمنان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه به پا خاستند و در حمایت از جبهه مقاومت و تلاش‌های رزمندگان فلسطینی در اراضی اشغالی راهپیمایی کردند.‌

راهپیمایی پرخروش مردم شهرهای و روستاهای مختلف استان سمنان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم فلسطین با حضور مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی، ورزشکاران، هنرمندان، اهالی فرهنگ و اقشار مختلف مردم همراه بود.

*یزد

در یزد راهپیمایی کنندگان پس از اقامه نماز سیاسی و عبادی جمعه در خیابان‌ها به راه افتاده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع و کشتار بی رحمانه آنان را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با حمایت قاطع از عملیات طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت، بر ادامه مقاومت و نبرد تا آزادی کامل فلسطین از لوث اشغالگران صهیونیستی تأکید کردند.

*گیلان

گیلانیان ولایتمدرا و خالقان حماسه بصیرت امروز هم در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بعد از نمازجمعه راهپیمایی و از مسیر مصلای امام خمینی (ره) آغاز و به سمت میدان فرهنگ حرکت کردند.

مردم گیلان با در دست داشتن پرچم فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =