شاهین صادقی نسب

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که نباید اجازه بدهیم جای ظالم و مظلوم در جنگ غزه عوض شود، گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد تحریف عمیق و اساسی از واقعیت‌ها را رقم بزند.

به گزارش پیام خانواده شاهین صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در ادامه عملیات طوفان الاقصی نیروهای حماس در حال مقاومت و مبارزه با این رژیم منحوس هستند و همه آزادی‌خواهان دنیا امیدوارند که این بار این مقاومت و مبارزات آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی باشد.
وی ادامه داد: اتفاقی که این روزها رخ‌داده و صهیونیست‌ها از آن بهره‌برداری می‌کنند، دروغ‌گویی‌هایی است که سران این رژیم در رسانه‌ها بیان می‌کنند که باید به‌دقت به آن توجه کنیم.
صادقی نسب افزود: هدف از این کار این است که دولت‌های غربی و افکار عمومی را برای فشار به مردم فلسطین بسیج کنند به‌طوری‌که برای این نسل‌کشی و جنایات وحشتناک به هر دروغی دست می‌زنند.
وی ابراز داشت: در سرزمین‌های اشغالی و در دُکترین صهیونیسم ما نیروی غیرنظامی نداریم این ها همه مسلح هستند به‌طوری‌که اگر وقایع و اخبار را رصد بکنیم، می‌بینیم همه شهرک‌نشین‌ها مسلح هستند و زن و مرد آموزش‌های نظامی را دیده‌اند و به‌عبارت‌دیگر اغلب کسانی را که نیروهای حماس به اسارت گرفتند، نظامی هستند.
این استاد دانشگاه تأکید کرد: این رژیم اساساً نظامی است و دروغ‌گویی‌های گسترده‌ای می‌کنند تا رفتارهای غیرانسانی خودشان را توجیه کنند این که نیروهای حماس در حمله به شهرک‌نشین‌ها کودکان را سر بریدند، دروغی بیش نیست به‌طوری‌که هیچ‌کدام از این ادعاهای واهی را نتوانستند ثابت کنند و سخنگوی این رژیم نیز آن را تأیید کرد.
وی افزود: بنابراین دروغ‌های بزرگی است که رسانه‌های رژیم آن را بیان می‌کنند تا یک تحریف عمیق و اساسی از واقعیت‌ها را رقم بزنند.
صادقی نسب ادامه داد: این دروغ‌ها را برای این بیان می‌کنند که جامعه غربی را با خودشان همراه کرده و فشار را بر مردم مظلوم غزه بیشتر کنند.
وی تصریح کرد: باید به این مورد هم توجه داشته باشیم سنت دروغ‌گویی در ایدئولوژی صهیونیست یک سنت پذیرفته است و بر همین اساس و برداشت غلط از مذهب یهودیت بابت هر موضوعی که در راستای منافع خودشان باشد آن را حلال می‌شمارند.
صادقی نسب تأکید کرد: یکی از این دروغ‌ها روایت‌های نادرستی است که از نحوه برخورد نیروهای حماس با غیرنظامیان است، آن‌هایی که به اسارت گرفته شدند و یا به هلاکت رسیدند، بیان می‌شود.
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی کارآفرینان نیوز ابراز داشت: سوزاندن مردم، سربریدن و... تماماً دروغ‌هایی است که این شیادان بیان می‌کنند و در برابر این دروغ‌گویی‌ها باید جامعه جهانی و رسانه‌های آزاد خواستار سند و مدرک صحیح باشند.
وی ابراز داشت: نیروهای این رژیم کودک کُش با این حربه اقدام به مظلوم‌نمایی می‌کنند درحالی‌که مظلوم واقعی مردم فلسطین است که امروز توانایی دفاع از خودش را پیدا کرده‌اند، مظلوم کسانی هستند که بیش از ۷۵ سال در اشغال هستند و کودکان آن ها کشته می شوند.
صادقی نسب به اعترافات رسانه‌های این کشور اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها مقاله‌ای در روزنامه هاآرتص در سال ۲۰۲۱ منتشر کردند و در آن مقاله به وضوح بیان کردند که در یک بازه ای زمانی ۲۰ ساله این رژیم بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کودک را به شهادت رسانده است.
وی با بیان این که نباید اجازه بدهیم جای ظالم و مظلوم عوض شود، گفت: باید با ارائه اخبار درست دروغ‌گویی‌های این رژیم را برملا کنیم.
وی کشته‌شدن خبرنگار رویترز در مرز لبنان را موردتوجه قرار داد و بیان داشت: صهیونیست‌ها به خبرنگاران در مرز لبنان حمله کردند چرا که نمی‌خواهند اخبار درست و صحیح منتشر شود.
کارشناس مسائل سیاسی افزود: همانطوری که سید حسن نصرالله بیان کرد این رژیم و رسانه‌های آن‌ها نمی‌توانند جلوی افشای حقایق را بگیرند.
وی ادامه داد: امروز اسرائیل در حال ارتکاب جنایت‌های جنگی است و آواره‌کردن اجباری مردم غزه از جنایت‌های جنگی است و در واقع زمانی که این رژیم در یک منطقه کوچک بیش از ۶ هزار تن بمب می ریزد، این نسل کشی و جنایت جنگی است.
مسئولان آزادی‌خواه جهان به‌وضوح می‌گویند این یک جنایت جنگی است ان‌شاءالله شاهد پیروزی قریب‌الوقوع مردم فلسطین باشیم و این غده سرطانی از جسم جامعه جهانی بیرون برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =