شاهین صادقی نسب

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات گفتمان فلسطین را در بین مردم دنیا تغییر داد و طرف حق مشخص شد.

به گزارش پیام خانواده   شاهین صادقی نسب در میزگرد «طوفان‌الاقصی و شکست هیمنه رژیم صهیونیستی» که در دفتر پایگاه خبری تحلیلی قم فردا برگزار شد، اظهار داشت: ملت فلسطین نزدیک به یک قرن است که در اشغال است و هر روز وضعیت برای این مردم بدتر می‌شود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هدفش ازبین‌بردن نسل عرب فلسطینی است و در این میان طوفان الاقصی یک واکنش طبیعی به این‌همه خشونت و ستمگری بود.

صادقی نسب تصریح کرد: بیش از ۲ سال است که کشورهای عربی به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم کودک کش هستند.

وی ابراز داشت: کشورهای غربی در طی سال‌های اخیر تلاش کردند که فلسطین را از اولویت کشورهای عربی خارج کنند و در سطح سردمداران و حاکمان در این زمینه موفق بودند و این مسئله را حل شده می‌دانستند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اما عملیات طوفان الاقصی به‌صورت معجزه‌آسایی تمامی این معادلات را به هم زد.

وی افزود: رویکرد غرب نسبت به فلسطین کاملاً مشخص است و در تمامی رسانه‌های خود چهره اسرائیل را مظلوم و در عوض چهره فلسطینیان را ستمگر معرفی کرده‌اند و گفتمان حکومت این بوده که طرف حق رژیم صهیونیستی است.

صادقی نسب تأکید کرد: اما پس از عملیات طوفان الاقصی واکنش‌های وحشیانه رژیم کودکش اسرائیل و کشتار مردم بی‌گناه، کودکان و زنان بازتاب فراوانی در جهان داشت.

وی ادامه داد: واقعیت برهنه اسرائیل در این عملیات مشخص شد و حرکاتی که در دنیا رخ داد بی‌سابقه است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: این عملیات موجب تغییر گفتمان در بین مردم کشورهای غربی شد و برای آن دسته از مردمی که در دنیا از این کشور شناخت نداشتند، این موضوع روشن شد.

وی تأکید کرد: این بخشی از همان بُعد ترمیم‌ناپذیری است که رهبر معظم انقلاب نیز به‌خوبی به آن اشاره کردند قبل از این عملیات این رژیم عنوان می‌کرد که از ارتش قوی، سرویس جاسوسی فلان و... برخوردار هستم؛ اما با شروع جنگ مشخص شد که این بت‌سازی‌ها دروغی بیش نبوده است.

صادقی نسب بیان داشت: تمامی اقداماتی که این رژیم در این جنگ پیش رو انجام داده با حمایت‌های آمریکا بوده و اگر تجهیز این رژیم صورت نمی‌گرفت قطعاً اوضاع به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =