خزعلی

پیام خانواده-معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: باید در ورزشگاه‌ها به صورت وسیع‌تری نیاز بانوان را پوشش دهند و عدالت در تخصیص مکان‌ها و امکانات ورزشی نیز حاکم شود.

به گزارش پیام خانواده؛ نخستین رویداد حمایت از طرح‌ها وایده‌های نوآورانه در ورزش بانوان، روز سه شنبه با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مجموعه ایوان شمس برگزار شد.

انسیه خزعلی، در این مراسم گفت: شناسایی، پشتیبانی و حمایت در بخش سلامت، ورزش و تندرستی بانوان وظیفه ماست و از هر امری که مرتبط باشد به مسئله سلامتی، ورزش و گسترش آن، حمایت می‌کنیم.

وی افزود: ما نیاز داریم که مسئله ورزش و سلامت همگانی را به صورت ویژه آموزش دهیم، در این دو سال شاهد هستیم که ورزش قهرمانی ما در حال رشد بوده و در بخش بانوان مدال‌هایی که کسب کردند بسیاری اوقات با مدال‌های آقایان برابری می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: بحث سلامت بانوان، در بخش بهداشت، معاینات، درمان‌ها و بعضی از پیشگیری‌ها، در دستور کار دولت است و برنامه کنترل سلامتی و رشد در مورد مادران باردار و کودکان زیر ۶ سال از نظر تغذیه و بسته‌های حمایتی در حال انجام است.

خزعلی گفت: باید در ورزشگاه‌ها به صورت وسیع‌تری نیاز بانوان را پوشش دهند و عدالت در تخصیص مکان‌ها و امکانات ورزشی نیز حاکم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =