کد خبر: 12372
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
خزعلی

پیام خانواده-معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حضور بانوان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و نظامی موجب افتخار است.

به گزارش پیام خانواده؛ مراسم تجلیل از بانوان فداکار ارتش و پرسنل زن ارتش در بخش‌های مختلف نظامی و درمانی به مناسبت هفته زن، با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی برگزار شد.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا رؤسای زن برخی بیمارستان‌های ارتش و برخی فرماندهان زن و پرسنل فعال و تاثیرگذار در این مجموعه تقدیر و تجلیل شد.

امیر سرتیپ حیدری در این مراسم گزارشی از فعالیت بانوان خصوصا کمک رسانی آنها در حوادث غیر مترقبه و کارهای تخصصی خوبی که در ارتقای بخش درمان توسط بانوان انجام گرفته است، ارائه کرد.

در ادامه این مراسم انسیه خزعلی ضمن اشاره به وصیت حضرت امام (ره) که می‌فرمایند: «زنان ما هم دوش مردان در صحنه‌های فرهنگی، اقتصادی و نظامی حاضر و بلکه بهتر از آنان فعالیت دارند.» به تلاش بانوان در عرصه‌های مختلف با حفظ دو حریم خانواده و عفاف توجه داد و خواستار حمایت‌های ویژه برای بهره‌گیری از توانمندی‌های زنان در عرصه‌های گوناگون اجتماعی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =