مریم اردبیلی

پیام خانواده-مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران می‌تواند الگوی هم‌افزایی زنان در پیشرفت کشور باشد.

به گزارش پیام خانواده؛ مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت مقام زن و مادر که صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، با بیان اینکه از روز عزل حکمت و سنت خداوند بر اینکه پیشرانی با زنان باشد قرارگرفته است، گفت: تمام ادیان توحیدی، تمام رسولان و تمام انسان‌های حق طلب در سراسر عالم زنان را مایه خیر کثیر می‌دانند. محیط کاری، شهری، ملت و جامعه‌ای که زن در آن تکریم شود، محیطی کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه در مسیری هستیم که شهری کریمانه رقم خورده شود، افزود: پیشرانی زنان داستان مهمی است. هر مقدار اتمسفر قدرت حرکت زنان در محیط کاری بیشتر باشد و زنان امکان رشد و شکوفایی داشته باشند، این پیشرانی رقم خورده می‌شود و منجر به تغییرات مثبت خواهد شد.

اردبیلی با بیان اینکه اگر زنان نبودند انقلاب نبود، افزود: زنان و دختران پیشران حرکت و تحول و پیشرفت در جمهوری اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با زنان فرمودند نقش مادری در عالم خدمت جایگاه و عظمتی دارد و این نقش بالاترین نقشی است که در عالم خلقت، انسان‌ها می‌توانند بپذیرند، بیان کرد: حضرت آقا در عین حال فرمودند تمام زنان امکان اینکه در کنار محوریت بزرگ خانواده نقش‌های اجتماعی داشته باشند را هم دارند و اینها با هم هیچ منافاتی ندارد. بنابراین وظیفه ماست در مجموعه شهرداری و بخش‌های دیگر کشور که این امکان را فراهم سازیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در ادامه اظهار کرد: میزان پیشرفت زنان پس از جمهوری اسلامی و طی ۴۰ سال اخیر بی نظیر بوده است؛ چه در مسیرهای علمی و ادبی و چه در طی کردن قله‌های پیشرفت.

اردبیلی با بیان اینکه باید هم افزایی صورت گیرد، گفت: باید نگاه مثبتی که در مدیریت شهری به توان زنان است را محترم بشماریم. لازم است تا نگاه تحول گرا و پیشرانی برای تمام شهر رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه بالغ بر یازده هزار و ۴۰۰ نیرویی که منبع انرژی هستند در مجموعه شهرداری داریم، تصریح کرد: امیدواریم نقش آفرینی بانوان ادامه پیدا کند و بهتر و بیشتر از این شود و با هم افزایی این امر را تقویت کنیم. عقیده دارم شهرداری تهران می‌تواند الگوی هم افزایی زنان در پیشرفت کشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =