کد خبر: 13205
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
جنبش حماس

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که ما دولت آمریکا و رئیس‌جمهور آن، جو بایدن را شخصاً مسئول جنایات، قتل عام و نابودی زندگی غیرنظامیان در نوار غزه، به ویژه بخش‌های بهداشتی و بیمارستان‌ها می‌دانیم.

به گزارش پیام خانواده  حماس تاکید کرد که جنایت رژیم اشغالگر در مجتمع پزشکی شفاء نشان‌دهنده ماهیت آن به عنوان یک موجودیت فاشیستی خارج از ارزش‌های تمدن و انسانیت است.در ادامه این بیانیه آمده است که اشغالگران به ماموریت خود برای انجام وحشتناک‌ترین جنگ‌های نسل‌کشی علیه غیرنظامیان و ساختار بومی در غزه ادامه می دهند.
دفتر اطلاع‌رسانی غزه اعلام کرد بعد از خروج ارتش اسرائیل از مجتمع پزشکی الشفاء در نوار غزه، مشخص شده است که این رژیم 400 شهروند فلسطینی را در این مجتمع پزشکی به شهادت رسانده است.

حماس در بخش دیگری از این بیانیه تصریح کرد که ما از جامعه جهانی و سازمان ملل می‌خواهیم که این جنایت هولناک دشمن جنایتکار صهیونیستی علیه مجتمع شفاء، اطراف آن و شهروندان را محکوم کنند.مدیر بیمارستان شفاء در غزه امروز گفت از جهانیان می‌خواهیم در مورد آنچه در این بیمارستان اتفاق افتاده تحقیق کنند، ما خواستار ایجاد جایگزین برای خدمات بهداشتی و درمانی در غزه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =