کد خبر: 13255
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
قرآن

پیام خانواده- معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش گفت: ۲۰ فروردین زمان برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآن کریم دانش آموزی جهان اسلام در ۲۰ هزار مدرسه و مراکز دارالقرآن خواهد بود.

به گزارش پیام خانواده؛ میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات برگزاری بزرگترین محفل انس با قرآن گفت: این محفل انس دومین سالی است که برگزار می‌شود و بزرگترین محفل انس با قرآن دانش آموزان جهان اسلام به حساب می‌آید که همزمان در ۲۰ هزار مدرسه و دارالقرآن برگزار می‌شود.

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: این رویداد عظیم قرآنی دانش آموزی به همت و معاضدت معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کمیسیون توسعه فعالیت‌های بین‌المللی قرآنی همزمان در بیش از ۱۵ کشور نیز اجرا خواهد شد.

باقری با اشاره به اینکه این محافل قرآنی دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح به یاد شهدای دانش‌آموز غزه برگزار خواهد شد و توسط شبکه‌های مختلف سیما پوشش زنده داده می‌شود افزود: دانش‌آموزان شرکت کننده، ثواب این تلاوت‌ها را به دانش‌آموزان شهید غزه هدیه خواهند کرد. به گفته این مدیرکل، قاریان و حافظان این محفل، دانش آموزانی هستند که دارای رتبه‌های برتر کشوری در مسابقات مختلف هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =