کد خبر: 1895
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
وزیر ورزش

پیام خانواده- ​​​​وزیر ورزش و جوانان در نخستین دیدار با رییس جدید فدراسیون فوتبال، برنامه‌ریزی توسعه‌ای با هدف ارتقای جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان را مورد تاکید قرار داد

به گزارش   پیام خانواده از ایرنا، در این دیدار مسعود سلطانی‌فر با اشاره به هواداران میلیونی فوتبال در کشور، برنامه‌ریزی توسعه‌ای در دو بخش ملی و بین‌المللی با هدف ارتقای جایگاه فوتبال ایران در آسیا و جهان را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه این دیدار بر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در زمینه شناسایی، استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ برتر، و سایر رده‌های سنی و لیگ فوتبال و فوتسال در دو بخش زنان و مردان تاکید کرد.

همچنین در این نشست سلطانی فر با اشاره به هدف‌گذاری و نحوه تامین منابع مالی در راستای پشتیبانی از فوتبال کشور، به تبیین مواردی در خصوص آماده‌سازی تیم‌ ملی برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت.

برنامه‌ریزی و حمایت از باشگاه‌های شرکت کننده ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست وزیر ورزش و جوانان و رئیس جدید فدراسیون فوتبال بود.

سلطانی‌فر در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای شهاب‌الدین عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال، خواستار تعامل گسترده فدراسیون فوتبال با همه عوامل برگزاری مسابقات شد.

در این نشست عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال با قدردانی از سلطانی‌فر و مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش بابت تلاش در راستای تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال در فیفا اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای پیشرفت فوتبال ایران در میادین داخلی و خارجی خواهم کرد و از نقطه نظرات کارشناسی اهالی فوتبال بهره خواهم گرفت.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، روز یکشنبه در سالن اجلاس سران و با حضور «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده سازمان بازرسی و اعضای مجمع برگزار شد. نماینده فیفا هم به صورت آنلاین بر روند رای گیری نظارت داشت.

در بخش ریاست و در رای گیری‌نخست، «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» با ۳۵ رای و «کیومرث هاشمی» با ۲۴ رای به دور دوم رسیدند. «مصطفی آجورلو» ۱۸ رای و «علی کریمی» ۹ رای کسب کرده و پس از اینکه به دور دوم نرسیدند، محل رای گیری را ترک کردند.

در رای‌گیری دور دوم، عزیزی‌خادم ۴۹ رای کسب کرد و سکان هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت. هاشمی نیز ۳۸ رای کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =