کد خبر: 3918
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
توزیع ۶ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در اسلامشهر

پیام خانواده - رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طرح مواسات با محوریت بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان در حال اجرا است.

به گزارش پیام خانواده، مینا بیابانی در خصوص اجرای طرح مواسات در ایام ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان و همچون سال‌های گذشته، بسیج جامعه زنان اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز خانواده‌ها کرد.

وی افزود: توزیع این بسته‌ها با تمرکز بر خانواده‌های زنان سرپرست خانوار، هموطنان نیازمند و خانواده‌های کرونایی نیازمند بوده است که این بسته‌ها توسط خواهران بسیجی در سطح کشور و پایگاه‌های بسیج توزیع شده است.

بیابانی تاکید کرد: همزمان با ایام نوروز نیز بسته‌های معیشتی ویژه سال نو به همراه البسه نو میان خانواده‌های شناسایی شده و نیازمند سراسر کشور توزیع شد.

رئیس بسیج جامعه زنان در خصوص تعداد این بسته‌ها عنوان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. بنابراین در حال حاضر تعداد دقیق بسته‌های توزیع شده مشخص نیست اما به طور کلی محوریت برنامه‌های بسیج زنان در این ماه طرح مواسات و همدلی است.

وی در خصوص طرح نذر خون نیز عنوان کرد: با توجه به شیوع مجدد کرونا و نیاز بانک خون کشور به ذخایر خونی به تمامی پایگاه‌های بسیج بانوان اعلام شده تا اعضا در طرح نذر خون شرکت کنند. از سوی دیگر با سازمان انتقال خون نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده و این طرح در حال اجرا است.

رئیس بسیج جامعه زنان در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیج زنان در ایام شیوع کرونا توضیح داد: با توجه به بسته بودن مساجد و مراکز مذهبی به دلیل محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی بسیج در این ماه مبارک به صورت مجازی و به صورت گسترده‌ای برگزار شده است. به علاوه مسابقات ویژه فرهنگی و معنوی نیز در فضای مجازی در حال اجرا است.

بیابانی با اشاره بر آزاد سازی بانوان زندانی در ماه رمضان نیز تصریح کرد: طرح کمک به آزادسازی مادران و زنان زندانی جرایم غیرعمد پیش از ایام نوروز نیز اجرا شد و خوشبختانه توانستیم شماری از این مادران را به آغوش خانواده بازگردانیم. اجرای این طرح به شکل خاص در ماه رمضان نیز ادامه دارد و آمارهای آن به هموطنان اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =