کد خبر: 4473
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
مرکز تثبیت هویت

پیام خانواده - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با هیات همراه در راستای نظارت‌های ستادی و همچنین در جریان قرار گرفتن مسائل و مشکلات، از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، اردوگاه سلیمانخانی و همچنین مرکز تثبیت هویت بازدید کرد.

به گزارش پیام خانواده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، با حضور مهدی محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، معاونان، روسا و منصور حاجی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با هدف بیان مشکلات کارکنان و همچنین بررسی اقدامات به عمل آمده در حوزه اتباع و مهاجران خارجی استان تهران نشستی برگزار شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، در جمع کارکنان اداره اتباع استانداری تهران با قدردانی از تعامل و همکاری مجموعه امنیتی انتظامی و همچنین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: به‌رغم مسائل و مشکلات اتباع و مهاجران خارجی در کل کشور به تناسب ماموریت‌ها و حضور اتباع در یک منطقه جغرافیایی، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران با مدیریت و برنامه‌ریزی مدون توانسته است امور مربوطه را به درستی به سرانجام رساند و این مهم تنها با همت و پشتکار شبانه‌روزی همکاران محقق شده است.

محمودی با اشاره به روزهای پایانی دولت افزود: همکاران باید تلاش کنند تا همه برنامه‌ها، طرح‌ها و اقدامات ناتمام انجام شود تا عملکرد مثبتی ارائه دهند.

در ادامه جلسه منصور حاجی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و همکارانشان هر کدام به بیان مشکلات و نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند، و محمودی جهت رفع مشکلات و معضلات پیش روی آن استان، راهکار و راه‌حل‌هایی را ارائه داد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با هیات همراه در راستای نظارت‌های ستادی و همچنین در جریان قرار گرفتن مسائل و مشکلات، از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، اردوگاه سلیمانخانی و همچنین مرکز تثبیت هویت بازدید کرد، و در این رابطه دستورات لازم را جهت بهبود عملکرد و ارائه خدمات بهتر به پناهندگان به مسئولین و کارکنان این اداره کل ابلاغ کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =