زهره الهیان

پیام خانواده - عضو کمیسیون زن و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز در غرب بدتر از ویروس کرونا آسیب‌زا شده ویروس ولنگاری و بی‌بند و باری است که پایه‌های تمدن غرب را به لرزه درآورده به همین جهت باید مراقب باشیم و دختران خود را با دادن بینش و تحلیل وضعیت موجود در برابر این ویروس واکسینه کنیم.

به گزارش پیام خانواده، زهره الهیان عضو کمیسیون زن و خانواده مجلس شورای اسلامی در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: اگر به دنبال سلامت معنوی فردی اجتماعی هستیم باید به مؤلفه عفاف و حجاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم، البته تعبیر غرب از سلامت معنوی با ما متفاوت است اما هیچ یک از اساتید این حوزه تأثیر عفاف و حجاب و خویشتن‌داری را انکار نمی‌کنند.

وی افزود: اگر ما قائل به این باشیم که دختر ما باید این خویشتن‌داری و کنترل رفتار را در قالب  عفاف و حجاب مدنظر داشته باشد، قطعا این مقوله تأثیر خود را بر سلامت معنوی فرد و جامعه خواهد گذاشت.

عضو کمیسیون زن و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: رویکردی که اسلام نسبت به انسان دارد این است که بشر را مجموعه‌ای از ابعاد مختلف می‌داند اما غرب انسان را صرفاً در جسم مادی خود می‌بیند، اگر حرف از عفاف و حجاب می‌زنیم به معنی محدودیت زن نیست بلکه به معنی صیانت از بانوان است.

الهیان تصریح کرد: آنچه امروز در غرب بدتر از ویروس کرونا آسیب‌زا شده ویروس ولنگاری و بی‌بند و باری است که پایه‌های تمدن غرب را به لرزه درآورده به همین جهت باید مراقب باشیم و دختران خود را با دادن بینش و تحلیل وضعیت موجود در برابر این ویروس واکسینه کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بر اساس سند جامع عفاف و حجاب دستگاه‌های مختلفی مکلف به انجام وظیفه هستند،‌گفت: بیش از 19 سازمان و ارگان در این راستا مسؤولیت دارند اما متأسفانه عزم در این زمینه عزم جدی نبوده است. اکثر مشکلات هم ناشی از همین بی‌تعهدی و بی‌مسؤولیتی‌ها است.

وی در پایان گفت: امیدوارم در دولت آقای رئیسی با عزم جدی که از ایشان سراغ داریم این سند مبنای عمل دستگاه‌ها قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =