کد خبر: 4550
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
دیدار رئیسی

پیام خانواده - رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران، امروز به صورت سرزده در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) حضور یافت.

به گزارش پیام خانواده به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه با حضور سرزده در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)، ضمن عیادت از جانبازان قطع نخاع، با آنان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار صمیمی، رئیسی با تأکید بر اینکه جانبازان در میدان جهاد و ایثار به ایفای نقش اساسی پرداخته و با جانبازی خود، مدال افتخار و نمره قبولی گرفته‌اند، اظهار داشت: در دولت سیزدهم رسیدگی به امور ایثارگران، جانبازان و خانواده عزیز ایشان را به‌طور ویژه در دستور کار خواهیم داشت.

رئیس‌جمهور منتخب، خدمت به جانبازان را وظیفه همه مدیران و مسئولان کشور دانست و بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی جانبازان از ابتدای شروع به کار دولت جدید تأکید کرد.

رئیسی در گفتگو با کادر درمانی این آسایشگاه نیز، کار ایشان را سخت، مهم و اثرگذار توصیف کرد و افزود: شما به بهترین خلق خدا خدمت می‌کنید و این تلاش‌ها نزد خدا اجر و ثواب بالایی دارد.

همچنین در این دیدار، جانبازان حاضر در آسایشگاه امام خمینی (ره) هم ضمن ابراز خرسندی بسیار از حضور رئیس‌جمهور منتخب و آرزوی توفیق برای دولت سیزدهم، به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =