حمیدوند

پیام خانواده_ سید محمد حسین چاوشیان رییس موسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» با کریم حمیدوند دبیر جدید ستاد مبازه با مواد مخدر استان قم دیدار کرد.

 به گزارش پیام خانواده ، چاوشیان رییس موسسه خاتم در دیدار دبیر جدید شورای هماهنگی مبازه با مواد مخدر  ضمن ارایه گزارشی از فعالیت بخش های مختلف موسسه، در خصوص برنامه ها و  همکاری های مشترک فی مابین به گفت و گو پرداخت.

در ادامه این جلسه، کریم حمید وند دبیر جدید ستاد مبازه با مواد مخدر استان قم ضمن استقبال از برنامه های خانواده محور موسسه خاتم، جهت هرگونه همکاری فرهنگی و رسانه ای  مشترک در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب های ناشی از اعتیاد اعلام آمادگی نمود. 

در این دیدار هم چنین در خصوص برنامه ریزی مشترک جهت برگزاری ویژه برنامه سالروز تشکل های اجتماعی با حضور مسولان و مدیران سازمان های مردم نهاد توافقاتی میان طرفین حاصل گردید تا برای دومین سال پیاپی در این روز سمینار علمی با محوریت زنان، خانواده و  آسیب های اجتماعی با ارایه کارشناسان حوزوی و دانشگاهی در تاریخ 22 مرداد1400 در محل فرمانداری استان قم برگزار گردد.

هم چنین درپایان این نشست، آقایان چاوشی و رجبی از کارشناسان ستاد مبازره با مواد مخدر از سوی  آقای کریم وند جهت انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه سالروز تشکل های اجتماعی معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =