فدراسیون فوتبال

پیام خانواده- اظهارات وزیر ورزش و جوانان و سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در ماجرای عدم حضور تماشاگران در دیدار فردای تیم ملی با کره جنوبی جای نقد و بررسی دارد.

تناقض آشکار در اظهارات مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در ماجرای عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه

به گزارش پیام خانواده، در شرایطی که شهاب عزیزی خادم از چند هفته پیش اعلام کرد که دیدار ایران و کره جنوبی با حضور تعدادی از تماشاگران برگزار می شود و حتی صندلی های ورزشگاه ازادی نیز برای این اتفاق مهیا شده بود اما روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

بعد از این اتفاق انتقادات فراوانی به تصمیم فدراسیون فوتبال وارد و حتی شایعاتی در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه مطرح شد اما امروز اظهاراتی از سوی مسئولان وزارت ورزش و همچنین سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال انجام شد که جای نقد و بررسی بیشتر دارد و باید سوال کرد چه کسی در این ماجرا مقصر است.

در مراسم رونمایی از سردیس ورزشکاران قهرمان که صبح امروز برگزار شد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خطاب به خبرنگاران گفت: «این دستورالعملی است که AFC داده است. تا دیروز با استاندار شخصا هماهنگ کردم، مجوز هم صادر شده بود. ما ۱۰ هزار نفر مجوز داشتیم، دوست داشتیم به دنیا بگوییم واکسیناسیون موفقیت آمیز بوده است. دیشب گفتند از طرف Afc بلیت فروشی نبوده است.» اینجا بخوانید.

بعد از این اظهارت حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال که چند روز پیش هم اعلام کرده بود زودتر از موعد مقرر به فیفا برای حضور تماشاگران نامه زده اظهاراتی بر خلاف وزیر ورزش و جوانان انجام داد.

کامرانی فر خطاب به خبرنگاران گفت:«همه فرم‌های ارسالی برایی حضور تماشاگران در ورزشگاه را پر کرده و برای فیفا ارسال کردیم. اتفاقی که درباره عدم حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی رخ داد، هیچ ربطی به بحث‌های بیرونی ندارد و ما در داخل به این نتیجه رسیدیم که این مسابقه به دلیل شرایط پروتکل‌ها، واکسیناسیون، تست‌های PCR و اینکه هر فردی باید کارت واکسیناسیون را در اختیار داشته باشد و  آن را در سیستم آپلود کند، بدون حضور تماشاگران برگزار شود!»

اظهارات حسن کامرانی فر نقش اظهارات وزیر ورزش و جوانان است و او مدعی است که خودمان تصمیم گرفتیم تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشته باشند. حال باید سوال کرد چه کسی مقصر عدم حضور هواداران فوتبال در دیدار ایران و کره جنوبی است که حتی مسئولان ورزش و فوتبال کشورمان را دچار تناقضی اینچنینی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =