بسکتبال

عضو تیم ملی بسکتبال سه به سه زنان گفت: برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی نتوانستیم دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم اما در مقابل ترکیه یکی از تیم‌های هم‌گروهی ایران با آمادگی بالا در قونیه حضور خواهد داشت.

به گزارش پیام خانواده  کیمیا یزدیان طهرانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره اردوی تیم بسکتبال سه نفره، اظهار داشت: حدود سه ماه است که در اردو به سر می‌بریم؛ اما متاسفانه دیدارهای تدارکاتی نداشیم و این موضوع بسیار مهم است. همچنین در بازی‌های کشورهای اسلامی با تیم‌های سنگال، ترکیه و اردن همگروه هستیم و ترکیه رقیب جدی ایران است. امیدوارم بتوانیم از این بازی‌ها پیروز بیرون بیاییم. دیدار با اردن و سنگال هم دشوار است اما به اندازه بازی برابر ترکیه سخت نیست. 

وی افزود: برای نخستین بار است که به مصاف ترکیه می‌رویم. ترکیه تدارکات خوبی برای بازی‌های کشورهای اسلامی داشته اما ما نتوانستیم دیدارهای دوستانه داشته باشیم و شاید این امر دیدار با میزبان را دشوار سازد.

ملی‌پوش بسکتبال زنان همچنین گفت: وزیر ورزش و جوانان به من قول داد تا کورت بسکتبال سه به سه را به ایران وارد کند و من هزینه آن را پرداخت می‌کنم. اگر زمینی را در اختیارم بگذارند حتما شرایط بهتری را برای دختران فراهم می‌کنم.

وی یادآور شد: تا آنجا که بتوانم برای توسعه این رشته کمک می‌کنم. در واقع به روستاها می‌روم و با هزینه خودم کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنم. 

یزدیان طهرانی گفت: نخستین لژیونر بسکتبال ایران هستم. حدود دو ماه و نیم در قطر و در مسابقات عرب کاپ بازی کردم  و جزو پرامتیازترین بازیکن این رقابت‌ها شدم. امیدوارم در لیگ ایران نیز قرارداد بازیکنان بالا برود زیرا برخی از تیم‌ها متحد شدند و در تلاش هستند تا دستمزدهای ما را کاهش دهند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تمامی تیم‌ها با من برای عقد قرارداد در لیگ برتر بسکتبال زنان تماس گرفتند؛ اما چون قرارداد ۲ ساله‌ با شیمیدر دارم، منتظرم ببینم که این تیم در این فصل از لیگ برتر تیم‌داری می‌کند یا خیر. در هر صورت شرایط همیشه برای بسکتبال سه به سه یکسان است و امیدوارم وضعیت بهتر از قبل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =