راهپیمایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مردم غیور اصفهان همزمان با مردم سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر راهپیمایی کرده و بصیرت انقلابی خود را فریاد می‌زنند.

به گزارش پیام خانواده غلامرضا رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هتک حرمت مقدسات و آتش زدن کتاب رحمت و حِکمت، قرآن مجید، قلوب ملت مسلمان ایران را در ایام سوگواری اربعین ارباب بی‌کفن حسین بن علی(ع) و یاران با وفایشان جریحه دار و خونین کرد.

وی افزود: طراحی اتاق فرمان و پشت صحنۀ این حرکت شرارت بار و تداوم سیاست‌های عمیقاً ضد اسلامی ائمۀ کفر ریشه در سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و ماجراجویی دولت‌های استکباری و بازیگران میدانی آنها و حلقه‌های وابسته و عاملان کوردل و سیه روی این خباثت و توطئه مشمئز کننده دارد که در مسیر تلاش بیهودۀ دشمن برای انتقام از حماسۀ اربعین و همچنین تکاپوی مخالفان خارجی و داخلی برای تضعیف موضع ایران در سازمان ملل همزمان با سفر رئیس جمهور محترم است.

رضایی گفت: مردم غیور اصفهان همزمان با مردم سراسر کشور در محکومیت این حرکت خباثت‌آمیز بعد از اقامه نماز جمعه این هفته ( اول مهرماه 1401 ) ، نفرت خویش را از اقدامات مذبوحانه عده‌ای معدود و مزدور اعلام کرده و با تجمع دشمن‌شکن و وحدت‌بخش خود با ابراز انزجار و بیزاری از این گونه اقدامات نفرت بار، بصیرت انقلابی خود را فریاد خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: این راهپیمایی از مصلی نماز جمعه اصفهان تا چهارراه فرایبورگ برگزار خواهد شد و مردم انقلابی اصفهان با راهپیمایی، این حرکت را محکوم خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =