پیش کنفرانس 4

پیام خانواده - چهارمین پیش نشست اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی به همت موسسه شناخت و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود.

به گزارش پیام خانواده، 

چهارمین پیش نشست حضوری و مجازی اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی با موضوع «مداخله عملی مدیریت مرز ارتباطی خانواده، الگوی انعطاف ـ نفوذناپذیری» برگزار می‌شود.

این پیش نشست روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه ساعت ۹ با ارائه حجت‌الاسلام مسعود آذربایجانی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ مسعود جان‌بزرگی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حجت‌الاسلام عباس پسندیده، عضو هیئت علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث برگزار خواهد شد.

ناظران علمی این نشست نیز حجت‌الاسلام محمدمهدی صفورایی، عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی العالمیه و محمدعلی مظاهری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر همایش نیز حجت‌الاسلام عبدالوحید داودی است.

این نشست به صورت حضوری در قم، پردیسان، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، سالن جلسات برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور مجازی در این نشست نیز می‌توانند از لینک: skyroom.online/ch/shenakht/shenakht استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =